duminică, 12 decembrie 2010

Oua umplute – oameni de zapada



O reteta simpla si draguta.
Se fierb ouale (daca reusiti, cu capetele in sus).
Se taie ca un capac fundul oului si se scoate galbenusul. Umplutura o faceti cum vreti, doar sa fie cat mai solida. Eu am amestecat galbenusurile cu pateu de pui, creme fraiche (o smantana mai groasa) si cu castraveciori murati taiati maruntei. Se umplu ouale.
Capetele se fac din cartofi fierti pisati amestecati cu un pic de unt (eu am facut 13 oua, am fiert 4 cartofi potriviti – erau suficienti si 3, dar nu m-am riscat). Se modeleaza capetele omuletilor din piureul de mai sus. Palariile sunt, asa cum usor se poate vedea, doua feliute de morcov, cea de sus cu raza mai mica decat cea de jos.
Se infige o scobitoare in palarie, apoi in cap si apoi prin ou. Ochii sunt doua boabe de piper, nasul din morcov, nasturii din cuisoare intregi (se se poata infige in ou), iar in loc de matura le-am pus cate o scobitoare.
Sunt asa de frumosi ca nu mai imi luam ochii de la ei.


11 comentarii:

  1. Foarte, foarte dragalasi...merita incercat!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos,felicitari pentru idee,arata excelent..

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte apreciati la mesele festive din perioada sarbatorilor, sunt destul de usor de facut si "se tin" bine (eu i-am transportat in caserole la o petrecere si aratau intacti). Chiar merita incercati! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. sa fac si eu maine pt masa de revelion fff buna idee si fff faina

    RăspundețiȘtergere
  5. am incercat si eu si mi-a iesit exact la fel.:X..sunt foarte frumosiiiiii..:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  6. La prima vedere capul pare galbenusul de ou :) Simpatica ideea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Galbenusul de ou se poate "sparge". Asa sunt mai rezistenti :)

    RăspundețiȘtergere
  8. multumim pentru aceasta reteta deosebita

    RăspundețiȘtergere
  9. Doamne cat de dragalasi sunt ..multumim de aceasta reteta minunata..eu am sa-i fac acum de sarbatori insa la cat de frumosi sunt nu cred ca ne vom incumeta sai mancam(mai ales copii)😍😍

    RăspundețiȘtergere
  10. Spor la treaba! Acum, ca mi-ati amintit de ei ii voi face si eu pentru Revelion! :) La multi ani tuturor si spor la decorat omuleti de zapada!

    RăspundețiȘtergere